Jadłospis

Jadłospis jest przygotowywany przez dietetyka z zachowaniem obowiązujących norm i wymagań. W podawanych potrawach można znaleźć przysmaki różnorodnych kuchni. Po szczegóły zapraszamy do zakładki jadłospis.

 

Zapewniamy zdrowe napoje i przekąski pomiędzy zajęciami (woda mineralna, herbata, owoce, warzywa).

 

JADŁOSPIS

 

15.10.2018 - 19.10.2018

Poniedziałek - 15.10.2018
 
  Śniadanie:   Pieczywo mieszane (g), masło (m), ser żółty (m), papryka, herbata
  Obiad:   Pieczarkowa z makaronem (g,j,m,s), Filet z kurczaka w płatkach kukurydzianych (j,g), Ziemniaki (m), Surówka wielowarzywna, Kompot
 
  Podwieczorek:   budyń śmietankowy (m), herbatniki (m,g,j), herbata owocowa  
  Zdrowe przekąski:   Warzywo, owoc, woda mineralna niegazowana  
 
Wtorek - 16.10.2018
 
  Śniadanie:   Pieczywo mieszane (g), masło (m), wędlina, pomidor, kakao (m)
  Obiad:   Kapuśniak z ziemniakami (m,g,s), Kopytka  w sosie myśliwskim (j,g,s), Kompot
 
  Podwieczorek:   śliwki, herbata owocowa  
  Zdrowe przekąski:   Warzywo, owoc, woda mineralna niegazowana  
 
Środa - 17.10.2018
     
  Śniadanie:   Pieczywo mieszane (g), masło (m), pasztecik drobiowy, ogórek kiszony, herbata z cytryną
     
  Obiad:   Rosół z makaronem (j,g,s), Pieczeń z indyka w sosie własnym (g,m), Kasza gryczana biała (g), Sałatka  z buraczków z  jabłkiem i cebulką, Kompot
  Podwieczorek:   kaszka manna z sosem owocowym (m,g), herbata owocowa  
  Zdrowe przekąski:   Warzywo, owoc, woda mineralna niegazowana  
 
Czwartek - 18.10.2018
 
  Śniadanie:   Pieczywo mieszane (g), masło (m), wędlina, papryka, herbata owocowa
  Obiad:   Zupa z fasolki szparagowej (g,s), Kotlet schabowy (m,j,g), Ziemniaki (m), Sałatka  z czerwonej kapusty z jabłkiem, Kompot
     
  Podwieczorek:   drożdżówka (m,j,g), kawa zbożowa (m)  
  Zdrowe przekąski:   Warzywo, owoc, woda mineralna niegazowana  
 
Piątek - 19.10.2018
 
  Śniadanie:   Pieczywo mieszane (g), masło (m), sałatka rybna z zieloną cebulką, herbata z cytryną
     
  Obiad:   Barszcz biały z jajkiem (g,j,m), Kotleciki z dorsza (r,j,g), Ziemniaki (m), Sałatka z białej gotowana, Kompot
  Podwieczorek:   kisiel poziomkowy z jabłkiem, biszkopty (m,g,j), herbata owocowa
  Zdrowe przekąski:   Warzywo, owoc, woda mineralna niegazowana

 

facebook