Jadłospis

Jadłospis jest przygotowywany przez dietetyka z zachowaniem obowiązujących norm i wymagań. W podawanych potrawach można znaleźć przysmaki różnorodnych kuchni. Po szczegóły zapraszamy do zakładki jadłospis.

 

Zapewniamy zdrowe napoje i przekąski pomiędzy zajęciami (woda mineralna, herbata, owoce, warzywa).

 

JADŁOSPIS

 

11.06.2018 - 15.06.2018

Poniedziałek - 11.06.2018
 
  Śniadanie:   Pieczywo mieszane (g), masło (m), ser żółty (m), papryka, herbata
  Obiad:   Zupa pomidorowa z ryżem (s), Stek w panierce kukurydzianej (m,j,g), Ziemniaki (m), Sałatka wielowarzywna (m,s), Kompot
 
  Podwieczorek:   Drożdżowka z marmolada, kawa zbożowa (m)  
  Zdrowe przekąski:   Warzywo, owoc, woda mineralna niegazowana  
 
Wtorek - 12.06.2018
 
  Śniadanie:   Pieczywo mieszane (g), masło (m), wędlina, pomidor, kakao (m)
  Obiad:   Zupa z kalarepy (s), Pulpet z indyka w sosie koperkowym (m,g), Ryż, Mini marchewka, Kompot
 
  Podwieczorek:   Jabłko, herbatniki (m,g,j), herbata owocowa  
  Zdrowe przekąski:   Warzywo, owoc, woda mineralna niegazowana  
 
Środa - 13.06.2018
     
  Śniadanie:   Pieczywo mieszane (g), masło (m), pasztecik drobiowy, ogórek kiszony, herbata z cytryną
  Obiad:   Ogórkowa z ryżem (s), Pieczeń wieprzowa, Kasza gryczana, Surówka z młodej kapusty, Kompot
     
  Podwieczorek:   Jogurt owocowy, biszkopty (m,g,j), herbata owocowa  
  Zdrowe przekąski:   Warzywo, owoc, woda mineralna niegazowana  
 
Czwartek - 14.06.2018
 
  Śniadanie:   Pieczywo mieszane (g), masło (m), wędlina, papryka, herbata owocowa
  Obiad:   Koperkowa (s), Kotlet schabowy (m,g), Ziemniaki, Surówka wiosenna z ogórka i pomidora, Kompot
     
  Podwieczorek:   Wafle ryżowe, bawarka (m)  
  Zdrowe przekąski:   Warzywo, owoc, woda mineralna niegazowana  
 
Piątek - 15.06.2018
 
  Śniadanie:   Pieczywo mieszane (g), masło (m), sałatka rybna z zieloną cebulką, herbata z cytryną
     
  Obiad:   Barszcz biały z jajkiem (s), Paluszki rybne, Ziemniaki, Surówka z kiszonej kapusty, Kompot
 
  Podwieczorek:   Banan, kawa zbożowa (m)  
  Zdrowe przekąski:   Warzywo, owoc, woda mineralna niegazowana  

 

facebook