Jadłospis

Jadłospis jest przygotowywany przez dietetyka z zachowaniem obowiązujących norm i wymagań. W podawanych potrawach można znaleźć przysmaki różnorodnych kuchni. Po szczegóły zapraszamy do zakładki jadłospis.

 

Zapewniamy zdrowe napoje i przekąski pomiędzy zajęciami (woda mineralna, herbata, owoce, warzywa).

 

JADŁOSPIS

 

22.01.2018 - 26.01.2018

Poniedziałek - 22.01.2018
 
  Śniadanie:   Pieczywo mieszane (g), masło (m), ser żółty (m), papryka, herbata
  Obiad:   Pomidorowa z makaronem (s,m,g), Kotlet schabowy (j,g), Ziemniaki (m), Sałatka z czerwonej kapusty z jabłkiem i porą, Kompot
 
  Podwieczorek:   Kaszka manna (m,g), herbata owocowa  
  Zdrowe przekąski:   Warzywo, owoc, woda mineralna niegazowana  
 
Wtorek - 23.01.2018
 
  Śniadanie:   Pieczywo mieszane (g), masło (m), wędlina, pomidor, bawarka (m)
  Obiad:   Ogórkowa z ryżem (m,g,s), Eskalopki drobiowe (j,m,g), Ziemniaki (m), Bukiet kwiatowy, Kompot
 
  Podwieczorek:   Rogalik maślany (m,g,j), kakao (m)  
  Zdrowe przekąski:   Warzywo, owoc, woda mineralna niegazowana  
 
Środa - 24.01.2018
     
  Śniadanie:   Pieczywo mieszane (g), masło (m), pasztecik drobiowy, ogórek kiszony, herbata z cytryną
     
  Obiad:   Zupa kalafiorowa z makaronem gwiazdki (m,g,s,j), Kotleciki jajeczne (j,g), Ziemniaki(m), Surówka z kapusty pekińskiej, Kompot
 
  Podwieczorek:   Jogurt (m), biszkopty (m,g,j), herbata owocowa  
  Zdrowe przekąski:   Warzywo, owoc, woda mineralna niegazowana  
 
Czwartek - 25.01.2018
 
  Śniadanie:   Pieczywo mieszane (g), masło (m), wędlina, papryka, herbata owocowa
  Obiad:   Krupnik (s,g), Pierogi ruskie z cebulką (m,g), Surówka z marchewki i jabłka, Kompot
     
  Podwieczorek:   Sernik na murzynku (m,g,j), herbata owocowa  
  Zdrowe przekąski:   Warzywo, owoc, woda mineralna niegazowana  
 
Piątek - 26.01.2018
 
  Śniadanie:   Pieczywo mieszane (g), masło (m), sałatka rybna z zieloną cebulką, herbata z cytryną
     
  Obiad:   Żurek z jajkiem (g,s,so,j), Kotlecik rybny (r,j,g), Ziemniaki (m), Kapusta biała duszona (g), Kompot
 
  Podwieczorek:   Jabłko, herbatniki (m,g,j), kawa zbożowa (m)  
  Zdrowe przekąski:   Warzywo, owoc, woda mineralna niegazowana  

 

facebook