KOCHANI RODZICE
TAK WYGLĄDA MÓJ DZIEŃ W PRZEDSZKOLU
RANEK GODZ. 6:30 – 8: 50
-
- Przychodzę do przedszkola, rozmawiam z panią i kolegami;
- Bawię się ulubioną zabawką sam(a) lub z kolegami, gram w różne gry, rysuję lub koloruję obrazki;
- Słucham bajek czytanych przez panią lub z magnetofonu;
- Gimnastykuję się w zabawie „na dobry początek dnia”;
- Przed śniadaniem idę do łazienki;
- Około 9: 00 – 9: 20 zjadam śniadanie;
ZAJĘCIA PRZEDPOŁUDNIOWE godz. 9: 20 – 12: 00
-
- Zdobywam nowe umiejętności w trakcie zajęć przeprowadzanych przez nauczycielkę;
- Poznaję i doskonalę poznane wcześniej zabawy ruchowe;
- Bawię się w kącikach zainteresowań;
- Gdy jest ładna pogoda idę z panią i kolegami na spacer lub na plac zabaw;
- Uczestniczę w teatrzykach, koncertach (okazjonalnie);
- Przygotowuję się do obiadu;
- 12: 00 – 12: 45 zjadam obiad;
ZAJĘCIA POPOŁUDNIOWE godz. 12: 45 – 17: 00
-
- Słucham muzyki relaksacyjnej lub bajek;
- Bawię się przy stoliku: gra, z panią i dziećmi w różne gry planszowe, układam puzzle, rysuje na dowolne tematy, na dywanie buduję z klocków, bawię się w różne zabawy tematyczne;
- 14: 00 – 14: 30 zjadam podwieczorek;
- Śpiewam piosenki, bawię się kolegami w zabawy ruchowe oraz kącikach zabaw;
- Bawię się w kącikach zainteresowań;
- Porządkuję zabawki w Sali, pani mi w tym pomaga.
- Podczas wszystkich posiłków uczę się kulturalnego jedzenia i zachowania przy stole.
- W ciągu całego dnia uczę się używać zwrotów: dzień dobry, przepraszam, proszę, dziękuję, do widzenia.
- Codziennie czekają na mnie uśmiechnięte panie, koledzy i koleżanki.
- Zawsze mam się, w co i z kim bawić, nigdy się nie nudzę, czasami też rozrabiam.
- Lubię przychodzić do przedszkola, bo czuję się jak w domu.
- Śpiewam, tańczę, uczę się języka angielskiego na zajęciach dodatkowych.